ביטוח רפואי לעובד זר – דאגו לשלום העובד

לפי חוק, כל אדם שמעסיק עובד זר, חייב לבטח אותו בפוליסת ביטוח רפואית אשר מיישרת קו עם “צו העובדים הזרים” ומי שלא ייעשה זאת, צפוי לעונש כספי ואף למאסר של חצי שנה. מכאן שמעבר לעובדה שחשוב ביותר לדאוג לעובדים שלנו, גם חשוב להיות אנושיים ולבוא לקראת אנשים שנמצאים רחוק מביתם, ויותר מכך, יש לנהוג בכבוד לעובדים זרים, ממש כשם שיש לנהוג בכבוד לעובדים תושבי מדינת ישראל, וכיוון שהעובדים הזרים אינם מבוטחים בקופות החולים כשאר אזרחי מדינת ישראל, יש לדאוג לשלומם ועל כך החוק מפקח.

ביטוח רפואי לעובדים זרים

ברגע שאדם מעסיק עובד זר, ראשית כל עליו לדאוג לו לפוליסת ביטוח עובדים זרים, וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בעייתי בו העובד יזדקק לשירות רפואי ויישאר ללא מענה, או שמפקח מטעם המדינה יעלה על כך ואתם תיגררו למצב משפטי . כמו כן, כלל אין לחוש מבוהלים מכך, ולו כי כיום ניתן למצוא מגוון אופציות ביטוח בחברות השונות, ואף אין לאפשר לחברה שממנה מעסיקים את העובד הזר להכתיב לכם באיזו חברת ביטוח לבחור, ולו כי אין זה מקומה אלא בחירה אישית שלכם המעסיקים.

ביטוח רפואי עובד זר

לצד העובדה שניתן למצוא היצע נרחב של פוליסות, יש לדעת כיצד לבחון את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם. אי לכך, ניתן להתנהל לבד, או לחלופין להיעזר ביועץ מקצועי. בכול אופן יש מספר פרמטרים שיש להשוות, ולו על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה מושכלת ונבונה. מה יש לבחון: מהי ההצעה של הפוליסה, מהם דמי הביטוח, אלו מצבי חירום רפואיים נכללים, מהי תקופת הביטוח, מהן הפרמיות, מהם כלל הכיסויים, אלו טיפולים חריגים ניתנים וכדומה. מכאן שיש לעבור היטב על האותיות הקטנות, כלומר יש להשקיע בכך זמן ומחשבה. עם זאת, אם מבקשים לחסוך זמן, תמיד ניתן לבקש מנציגי החברות שיעשו עבורכם תקציר, ומנקודה זו יש להחליט אלו פרמטרים פחות חשובים עבורכם.

מבקשים לקבל החלטה נבונה? קבלו עזרה!

מהרגע שיש ביטוח, ניתן לנשום לרווחה וניתן ליהנות מהשירות של העובד ללא צל של חשש שמא אתם מסתבכים עם הרשויות. כמו כן, טוב לדעת שלצד שלל הארגונים שמגנים על זכויות העובדים הזרים (למשל קו לעובד), גם ישנם ארגונים ייעודיים עבור האנשים שמעסיקים עובדים זרים (למשל קו למעסיק) והם מציעים מידע משפטי ופיננסי רב חשיבות, כך שבין היתר בהם ניתן למצוא תשובות בנוגע לנושא ביטוח רפואי לעובד זר. בהצלחה!

מתאימים את מיטב האופציות הביטוחיות עבורך
נשמח להכיר אותך מקרוב

לתיאום פגישה השאר/י פרטיך 

ביטוחים נפוצים

פספורטכארד

Passport card
הכרטיס המגנטי לביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח ביטול נסיעה

ביטוח תיירים
מיועד לתיירים שמבקשים לשהות בארץ

ביטוח עובדים זרים

ביטוח עובדים זרים
כיסוי רחב ומקיף במחיר משתלם

בדיקת תיק ביטוח

בדיקת תיק ביטוח
אנו נדאג להוזיל את הביטוחים שלכם