הראל ביטוח עובדים זרים

מי שמבקש ליהנות משירותיו של עובד זר, צריך ראשית כל להכיר מהן זכויות העובד, וזאת על מנת לכבדן ועל מנת ליישר עמן קו, ולו על מנת להימנע ממשפט, קנס ואף מעצר. ובכן מי שייבחן לעומק את פני הדברים, יימצא שלעובד הזר אכן לא חסרות זכויות, כאשר אחת המהותיות שיש להיות ערים לקיומה נוגעת לצורך לבטח את העובדים בביטוח בריאות. מכאן שטוב שהמחוקקים מנעו מאתנו את הצורך להחליט לבד (האם לבטח או לא), ועל כן כל שנותר לנו המעסיקים לעשות זה רק ליישר קו, ולבחון איזו פוליסה הכי כדאית, נוחה וכלכלית. צרכים עזרה? ובכן תמיד ניתן להיעזר ב”קו למעסיק”, לפנות אל סוכן הביטוח, או לפנות ישירות לחברה בעלת שם ושניתן לסמוך על המילה שלה, ממש כמו הסוכנות לביטוח “הראל”!

ביטוח עובדים זרים הראל

ביטוח עובדים זריםפוליסת הראל ביטוח עובדים זרים מאפשרת למבוטחיה ליהנות מכיסוי מקיף עבור שלל הוצאות רפואיות, הן בעת אשפוז והן שלא בעת אשפוז. בין היתר הפוליסה גם מכסה התייעצות עם רופא מומחה, מגוון בדיקות מתקדמות, שלל תרופות וכדומה, כאשר את כל מערך השירות והזכויות תומך צי רופאים מובילים, מעבדות מתקדמות, בתי מרקחת איכותיים, מבחר מכונים מתקדמים ועוד.

יישור קו עם צו העובדים הזרים

חשוב לדעת שפוליסת הביטוח של “הראל ביטוח עובדים זרים” מיישרת קו עם “צו העובדים הזרים” ובהתאם לסל הבריאות הממלכתי. אי לכך, כבר ניתן להיות רגועים שגם מדובר באופציה ריאלית וגם מדובר באופציה כדאית, וכיוון שמדובר באחת מחברות הביטוח המובילות במדינה, ניתן להסיק שגם במקרה זה תנאי הפוליסה יהיו גמישים, נוחים ומתחשבים בלקוח. כמו כן, אין לשכוח שבמקרה זה לא אתם המבוטחים, למרות שאתם אלו שמשלמים, כך שגם זהו נתון שדורש התחשבות.

היו מוכנים עם עזרה ראויה

חברת הראל שומרת על שקיפות מלאה ועל כן מפרסמת מערכת כללים לבירור ויישוב תביעות. מכאן שניתן ללמוד הכול אודות אופי הגשת התביעה, כך שברגע שמתעוררת בעיה, ניתן להיות מוכנים. כמו כן טוב לדעת שתמיד יש מה לעשות כאשר מתעוררים סימני שאלה, ולו כי כל שצריך לעשות זה להרים טלפון לחברה ולקבל מענה מידי. כמו כן, מעביד שמבקש לבוא לקראת העובדים הזרים שמועסקים תחתיו, ייעשה נכון אם הוא עצמו יבין מה הפוליסה כוללת וכיצד ניתן להפעיל אותה, וזאת על מנת שהוא יוכל לתת מענה מקצועי כאשר יתעורר צורך כזה או אחר.

מתאימים את מיטב האופציות הביטוחיות עבורך
נשמח להכיר אותך מקרוב

לתיאום פגישה השאר/י פרטיך 

ביטוחים נפוצים

פספורטכארד

Passport card
הכרטיס המגנטי לביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח ביטול נסיעה

ביטוח תיירים
מיועד לתיירים שמבקשים לשהות בארץ

ביטוח עובדים זרים

ביטוח עובדים זרים
כיסוי רחב ומקיף במחיר משתלם

בדיקת תיק ביטוח

בדיקת תיק ביטוח
אנו נדאג להוזיל את הביטוחים שלכם