ביטוח נסיעות הוא סוג של ביטוח אשר מספק לנו, כשאנחנו בחו”ל, ונקרא בקיצור ביטוח נסיעות לחול. את הסביבה הבטוחה ואת המענה לו אנו רגילים כאשר אנו נמצאים פה בארץ. ביטוח הנסיעות לחול של פספורט קארד נותן לדוגמא כיסויים לנושאים הבאים: ביטוח סקיביטוח נסיעות לנשים בהריוןביטוח נסיעות תרמילאיםביטוח ספורט אתגריביטוח נסיעות למבוגריםביטוח לחולי לבביטוח נסיעות לחולי סרטן, ביטוח ביטול טיסה ועוד

באופן כללי , נסיעות לחול הן נסיעות בהן אנו נפרדים מהסביבה הטבעית שלנו ונוסעים אל  מקום זר , מקום בו אנו צריכים להרגיש את אותה רמת בטחון, שמה שלא יקרה, יהיה לנו איך להתמודד עם זה. כדי שנוכל באמת להשיג את הבטחון הזה, חשוב מאוד שנבחר את הכיסויים הנדרשים בהתאם לסוג הנסיעה שלנו, ובהתאם למגוון הפעילויות שאנו צפויים לקיים בה, כמו גם בהתאם למצבנו הרפואי או האישי, שיכול להיות רלוונטי לטובת העניין.

ביטוח נסיעות גם לביטוח רכוש וכבודה
כאשר אנו נוסעים לחו”ל ורוכשים לעצמנו ולבני המשפחה פוליסת ביטוח נסיעות, אנו מקפידים מאוד על הפרטים שנוגעים לטיפולים רפואיים, חילוץ, פציעה ואפילו מוות, אבל שוכחים להתייחס לנושא של הרכוש והכסף שאותם אנו לוקחים איתנו. העניין הוא שרובם המכריע של מקרי הביטוח הם דווקא סביב ענייני רכוש וכסף, ופחות סביב ענייני בריאות. אין בכך כדי לומר שלא נכון לעשות ביטוח נסיעות לחול בראש ובראשונה לטובת בטחוננו הרפואי, אלא שלאחר שטיפלנו בנושא הזה, כדאי לתת את הדעת גם לעניין הרכוש.
הבריאות הכי חשובה, אך חשוב גם הרכוש
ביטוחי נסיעות לחו”ל מאפשרים לכם לבטח גם את הרכוש והכסף שאותו אתם לוקחים איתכם, כך שכל מקרה ביטוחי בו תיתקלו במהלך הטיול, יוכל לקבל את הפתרון המתאים לו, לרבות מזוודה שלא הגיעה ליעדה בגלל שאבדה במחסני חברת התעופה, ארנק כסף שנגנב או אבד, ואין לכם אפשרות להמשיך הלאה בטיול ללא כסף, גניבה של מחשב נייד, מצלמה יקרה או כל פריט רכוש אחר שלקחתם איתכם לטיול. על מנת לספק לעצמכם כיסוי מלא, תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות של פספורט קארד.